PEUGEOT 406 Break (8E/F) (2.0 Turbo)
Marka: PEUGEOT
Model: 406 Break (8E/F)
Slilnik: 2.0 Turbo
Kody: RGX (XU10J2TE)
Paliwo: benzyna
Pojemność: 1998
Moc [KM]: 147
Moc [kW]: 108
Typ nadwozia: Kombi
Cylindry: 4
Cylindry (zawory): 2
Napęd: Napęd przednich kół
Komora spalania: wtrysk do kolektora dolotowego / gaźnik
Produkcja od: 1996.10
Produkcja do: 2004.10
Lista produktów
- Średnica: 12 mm
- Kod kreskowy: 5710412603793
294,22 zł
zawiera VAT
Wysyłka  w 48 godz.
- Średnica: 10 mm
- Kod kreskowy: 5710412603762
310,88 zł
zawiera VAT
Wysyłka  w 48 godz.
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
- Tryb pracy: hydrauliczny
836,34 zł
zawiera VAT
Chwilowo niedostępny
- Długość całkowita: 1 204 mm
- Długość przegub osiowy: 226 mm
- Długość przyłącza: 54 mm
- Długość zewnętrzna: 231 mm
- Gwint wewnętrzny 1: M16 x 1.5 mm
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Rozmiar gwintu przegub aksjalny: M16x1,5
- Rozstaw śrub mocujących: 320 mm
- Technika połączeń: unverzahnt
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: bez zazębienia
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
- Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 50 mm
- Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 20 mm
2 105,17 zł
zawiera VAT
Chwilowo niedostępny