PEUGEOT 405 II Break (4E) (2.0)
Marka: PEUGEOT
Model: 405 II Break (4E)
Slilnik: 2.0
Kody: RFX (XU10J2)
Paliwo: benzyna
Pojemność: 1998
Moc [KM]: 121
Moc [kW]: 89
Typ nadwozia: Kombi
Cylindry: 4
Cylindry (zawory): 2
Napęd: Napęd przednich kół
Komora spalania: wtrysk do kolektora dolotowego / gaźnik
Produkcja od: 1992.08
Produkcja do: 1996.10
Lista produktów
- Średnica: 10 mm
- Kod kreskowy: 5710412603762
310,17 zł
zawiera VAT
Wysyłka  w 48 godz.
- Średnica: 12 mm
- Kod kreskowy: 5710412603793
293,54 zł
zawiera VAT
Chwilowo niedostępny
- Ciężar: 2,21 kg
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Kod kreskowy: 5901947306987
549,02 zł
zawiera VAT
Chwilowo niedostępny
- Długość całkowita: 940 mm
- Długość przegub osiowy: 122 mm
- Gwintowana złączka: M16x1,5; M14x1,5
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 40
- Ograniczenia producenta: PSA
- Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
- Rodzaj gwintu przegub osiowy: Gwint wewnętrzny
- Rozmiar gwintu przegub aksjalny: M14 x 1.5
- Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego: M14x1,5
- Rozstaw śrub mocujących: 320 mm
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: z zazębieniem
- Wymiar gwintu: 12
- Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 30 mm
- Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,3 mm
1 337,99 zł
zawiera VAT
Chwilowo niedostępny